• Afbeelding1
  • Afbeelding2
  • Afbeelding3
  • Afbeelding4
  • Afbeelding5

Klantenservice

« Terug naar vraag en antwoord
Besteden
  • Waar kan ik mijn tegoed besteden?

    Uw saldo kunt u besteden bij de webshop die vermeld staat onder het tabblad 'Besteden'. U kunt alleen bestellen wanneer uw account geactiveerd is.


  • Mijn punten saldo is te laag. Kan ik bij betalen?

    Ja, dit is mogelijk. Uw kunt de bestelling voldoen door een deel met spaartegoed en I-Deal te betalen. Ook is het mogelijk te bestelling geheel te voldoen met I-Deal of uw spaartegoed.


  • Ik zie geen prijzen bij de producten?

    Dit klopt. Om de prijzen van de producten onder "Besteden" te kunnen zien moet u ingelogd zijn.


  • Wat moet ik doen als het online betalen met mijn saldo niet werkt?

    Ga naar menu optie "KLANTENSERVICE" en laat via het contactformulier weten welke online betaling niet goed werkt. Vermeld hierbij altijd uw naam en kaartnummer, zodat wij u persoonlijk en snel kunnen antwoorden.


Inloggen
  • Waarom kan ik niet inloggen?

    Wellicht heeft u een onjuiste gebruikersnaam, wachtwoord of onjuiste combinatie van deze gegevens ingevoerd. U kunt maximaal drie keer een onjuist wachtwoord invoeren, daarna wordt uw account geblokkeerd. Ga dan naar ‘Wachtwoord vergeten’ via ‘Inloggen’. Het nieuwe wachtwoord ontvangt u per e-mail en is maximaal 48 uur geldig na het aanvragen.


Loyaltycard activeren
  • Waar kan ik de activatiecode vinden om mijn kaart te activeren?

    Zolang uw kaart nog niet is geactiveerd zal de activatiecode worden weergegeven op de kassabon achter "Activatiecode:". De activatiecode is een 6 cijferige code.


  • De activatielink die ik in mijn mail heb ontvangen werkt niet ?

    Wanneer de activatielink niet werkt of u een foutmelding krijgt na het klikken op de activatielink, kunt u het best de activatielink kopieren en in de adresbalk van uw browser plakken.


  • Hoe kan ik mijn OK-Loyaltycard activeren?

    U kunt uw OK-Loyaltycard activeren via de website www.ok-loyaltycard.nl

    Vul uw kaartnummer en activatiecode in en doorloop de 5 stappen. U ontvangt in uw mailbox een link waar u uw activatie mee kunt bevestigen. Hierna kunt u inloggen met uw email adres en zelf gekozen wachtwoord.

    Het kaartnummer kunt u vinden op de achterkant van de kaart. De activatiecode staat op de bon.

    Let op : De activatiecode zal alleen op de bon staan wanneer u zich nog niet heeft geregistreerd.


  • Waar kan ik mijn kaartnummer vinden?

    U kunt uw kaartnummer vinden op de achterkant van de kaart boven de barcode. Het kaartnummer is tien-cijferig en begint met 271.


  • Ik krijg een foutmelding bij het activeren, wat moet ik doen?

    Hieronder vindt u een toelichting op de meeste voorkomende foutmeldingen bij het activeren:

    E-mailadres onjuist:
    Het is niet mogelijk om je meerdere keren aan te melden met één e-mailadres. Wanneer deze melding verschijnt, is er al een aanmelding in het systeem bekend met het opgegeven e-mailadres.


Mijn gegevens
  • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

    Door in te loggen op de website kunt u onder menu optie 'Mijn profiel' uw gegevens wijzigen.


  • Wat moet ik doen als ik mijn e-mailadres of wachtwoord ben vergeten?

    U kunt een tijdelijk wachtwoord aanvragen door onderaan het blok ‘Inloggen’ op ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken. Het nieuwe wachtwoord ontvangt u per e-mail.

    Email adres kwijt/vergeten?
    Klik op 'KLANTENSERVICE' in het menu en stel uw vraag via het contactformulier; met welk e-mailadres u kunt inloggen.


  • Ik wil mijn account verwijderen. Kan dit?

    Het is mogelijk uw account volledig te verwijderen. Wanneer u bent ingelogd op www.ok-loyaltycard.nl gaat u bovenin in het menu naar "Mijn profiel". Kies vervolgens bij "Persoonlijke voorkeuren" voor wijzigen. Hier heeft u de mogelijkheid uw account op te zeggen. 

    Let op: na het opzeggen is het niet meer mogelijk om in te loggen en over het spaarsaldo te beschikken. 


Mijn Loyaltycard
Mijn tegoed
  • Wat is verschil tussen gereserveerd saldo en vrij besteedbaar saldo?

    Het 'vrij besteedbaar saldo' is het saldo dat u direct kunt besteden. Gereserveerd saldo kan hoger zijn dan het vrij besteedbare saldo, want hierbij is het mogelijk dat er spaartegoed is verkregen bij een van de deelnemende bedrijven waar een ruiltermijn wordt gehanteerd en deze nog niet is verlopen.


  • Wanneer krijg ik mijn saldo bijgeschreven?

    Na afloop van iedere aankoop met uw OK-Loyaltycard kunt u, uw saldo onder 'Mijn gegevens -> Mijn transacties' bekijken. Zodra de ruiltermijn van de gekochte producten is verlopen, kunt u uw saldo besteden.


  • Waar kan ik mijn opgebouwde tegoed zien?

    U kunt uw saldo na inloggen opvragen onder 'Mijn profiel -> Mijn transacties'. Daar staat tevens een overzicht van alle reeds ontvangen kortingen bij de deelnemende bedrijven.


  • Hoe lang blijft het spaartegoed in de status gereserveerd staan?

    De gemiddelde ruiltermijn is 30 dagen. Dit is afhankelijk per deelnemend bedrijf en afhankelijk van de periode waarin gewijzigd kan worden in geval van het retourneren van een product of annulering van een bestelling. Zodra de ruiltermijn is verstreken zal het gereserveerde tegoed worden overgezet naar besteedbaar tegoed.


  • Wat kan ik doen als mijn saldo, een spaartransactie of een bestedingstransactie niet klopt of niet is bijgeschreven?

    Indien u transacties mist of bepaalde transacties foutief worden weergegeven, dan kunt u via het contactformulier onder Klantenservice 'Contact' het volgende aan ons doorgeven: naam deelnemend bedrijf, filiaal, datum aankoop, bedrag aankoop, omschrijving aankoop en uw OK Loyaltycard- kaartnummer.


Over het Spaarprogramma
Sparen
Toevoegen kaart
Contact